its time to face the truth , i will never be with you.

hejhej! idag klev jag upp någorlunda tidigt för att vara jag, det blev faktiskt klockan halv 12.
sen blir nog inte förvånade när jag säger att jag satte mig vid datorn,jag spenderar nog de flesta timmarna vid dumburken. nåja.. käkade och allt sånt, var tvungen att dra mig till birsta för att köpa något till mamma som fyller år imorn. efter ett antal timmar och funderingar blev det en blus och strumpor, fantasilöst jag vet men det var lite av det hon önskade sig. tog bussen mot stan för att möta moa & hilda, vi kikade runt lite. trevligt att träffa dom kan jag lova. precis innan hm skulle stänga köpte jag en tröja. en randig sådan i flera olika färger. me like! tog bussen hem och sen dess har jag: 1.suttit vid datorn 2. gått till citygross för att handla lite saker 3. ätit mat. 4.suttit vid datorn & tvn käkat godis och chips. ganska tråkig kväll men ändå skönt att inte göra ngt speciellt, blir nog ett tag till här innan jag sussar.

men godnatt på er ! här får ni en bild på hur det ser ut nu , efter jag har blonderat det på man ser lite av tröjan jag köpte idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0