jag känner mig som en fågel, tänk att bara kunna flaxa iväg.

hejhej!
imorse vaknade jag vid halv 11, usch det var riktigt skönt.
då började jag packa eftersom jag skulle till mormorsstuga. ute sken solen och det kändes verkligen som att snart blir det sommar för gott ett tag, längtar! sommarn är underbar. det blev shorts och linnen och nå tjocktröjor.räcker gott och väl. måste hinna med praouppgiften också. käka frukost och sen kom mormor och hämta mig vid sisådär tolv.
som mormor sa : jag leker sommar. haha men vill ju att det ska bli varmt snart så att man kan sola och bada.
vi stannade och handla i nora och kom väl fram runt 2 tiden. längesen man var här nu. det känns och det känns konstigt att inte mormorssyster är här nu, lixom så tomt. igår var det ett år sen hon dog :(
längtar tills det blir blommor och grönt här. nu är det mest brunt och tråkigt och kallt i vattnet.
sitter och tittar ut genom fönstret mot havet, blått som himlen är det och längtar verkligen tills man kan bada.
ska snart käka grillkorv med bröd och later förmodligen någon liten majbrasa eller något sådant mysigt. men ja hade ju gärna varit hemma med kompisar istället.
fast, måste erkänna att det är roligare att ha med en kompis och vara här när de är varmare.
det som är minus är att jag inte har någon täckning knappt. plus är att jag fick ta med mig datorn så jag iaf kan göra någonting på kvällarna. 

hare gött på sista april ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0