men härligt , tack för det.

hejhej!
efter måndagens träning. som började med att vi sprang till lite efter gärdetjärnen och tillbaka så var det som vi brukar, passövning och sedan skott övning. kan ju inte säga att det gick överdrivet bra eftersom jag fick grymt ont i magen efter vi sprang som sedan gick över konstigt nog. efter träningen skulle vi prova nya tröjor, som passar till de byxor vi har fått, yes! för dom andra munktröjorna med kundsupport storkök är det nog värst inte många som gillar hehe , iaf inte jag eftersom min är alldeles för stor och inte med mitt nr på så väldigt glad att vi ska få nya nu innan gothia. mamma hämtade oss och när jag kom hem blev det som alltid annars att jag satt mig vid tvn med laptopen i knät och sedan duscha. när jag hade duschat och satt mig vid tvn & så fick jag grymt ont i magen och när jag hade pratat med elina och hjälpt henne med fysiken började jag må illa och framåt tolvtiden spydde jag. jippi magsjuk var ju verkligen det jag ville bli ! så jag stannade hemma igår och orkade inte göra någonting hade feber också, låg bara i soffan hela dan och åt & drack nästan ingenting. för när jag gjorde det började jag må illa..  det blev tvn hela dan. imorse när jag vaknade mådde jag bättre. hade bara ont i magen och inget illamående, så idag har jag faktiskt ork att kunna äta. inte sådär vanligt men lite iaf och datorn har det också blivit. men ingen träning blev det :( tråkigt. men imorgon ska jag på praoen iaf, måste det. stackars linda som får vara själv och det är grymt tråkigt att bara vara hemma hela dagarna och inte göra någonting, inget jag gillar iaf.. jaja resten av kvällen spenderar jag nog med datorn, tvn och mobilen till största delen, nu är det nog dags för en härlig dusch och sedan glo på rent hus på fyran , förjävligt hur vissa kan ha det.och jag som tkr mitt rum ser förjävligt ut ;o nu tkr jag att mitt rum ser hyfsat städat ut jämfört med vissa. och så är jag riktigt sugen på att köpa en moppe. den ska helst vara gul eller orange, haha fråga mig inte varför men jag gillar dom färgerna. jag vill inte ha en annorlunda.

see you soon! / sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0