tjalala bättre än väntat.

jag är happyyy today ! skolan idag gick super , jag är grymt glad . fast imorse vart jag riktigt less på badmintonen till slut och satt mig ner på golvet och pallade inge mer , så vi tog en paus ;) drog ner mot skolan sen och träffade de andra . läste på till sexualkunskaps provet . det gick helt okej för min del. okej , för att vara exact gick det muy bien . svarade på allt och hoppas väl att det är rätt.  och så till dagens höjdpunkt ; so lektionen. haha vi gjorde inte så värst mkt . ska ha debatt imorgon så prata lite och förberede lite och sånt . fick även reda på betygen på so provet ; MVG- , fattar ni hur glad ja blev eller? sjukt glad trodde aldrig att de skulle gå så bra , mitt andra mvg på två dagar ;). första gången ja fått ngt bättre än vg på ett so prov . så dagen har bara rullat på. at spanskan läste ja på lite till provet imorn och sedan på fysiken var vi lite småbusig med åsa , eftersom det är första april så ställde vi fram klockan ungefär 5 minuter och hon märkte det inte haha , vi hade nå labbar som vi ska skriva labbrapporter på tills nästa torsdag , men ja kan ju lova att ja gör hellre de än prov iaf. men ja ska väl sätta mig med boken snart, kan väl de mesta hoppas jag men de tar vi sen . jag orkar inte det just nu 8)

ciao mis amigos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0