vi glider runt i sommartider.

hejhej!
imorse när jag vaknade kände jag mig faktiskt riktigt utvilad. det beroende på att jag sov typ 8 timmar för första natten på seriöst nästan hela 8an :o det är helt sjukt. linda kom och hämta upp mig vid tjugo i så vi var på media markt vid ungefär 10 i. fixa in sakerna i skåpet och maten i kylen. sedan smög vi oss bort mot avdelningen vi är på. jag tror det heter tt avdelningen. iaf så är det där alla spel/ filmer / cd är. vi fortsatte med det som vi gjort dom senaste dagarna. nämligen med de 14 sidor med massa skivor som vi ska hitta. funny.. det tog oss hela dagen idag och ja det är fortfarande kvar.
vi slutade vid 4 tiden. tog bussen till stan för att lämna tbx en tröja på hm så att jag kan köpa en annan jag vill ha på gina. en blå/grön / vit randig, superfin! men det fanns ingen i min strl. åkte med mamma till birsta för hon skulle på nå affär och passade på att gå till gina, men nej där fanns dom inte heller i min strl, suck. så ska nog gå på stan nästa vecka med ngn kompis eftersom jag blir nog borta över helgen. hem till mamma och packa och äta. åka till pappa och sedan mot fotbollsträningen. som vanligt började vi med att springa, blev runt nordic idag. inte värst jobbigt. bara att springa runt.
sen massa pass & teknik övningar och i slutet mer fys. haha var så  less på min tränare i slutet för han sa ngt till mig så ja ba : döö. haha men seriöst han va irriterande, men såklart menade jag ju inte det seriöst. var bara så irriterande just då.  för vi skulle springa någon bana i över 7 minuter och ja det blev jobbigt tillslut.
gick hem med michaela. satte mig vid datorn, checkade på moppar. ha hittat en nice one, de gillar vi. en kymco.
tog mig en dusch och därefter datorn igen innan ta en tur med pappa till ica maxi precis innan dom stängde.
fick stimorol tropical och ja blev väl lite annat smått och gott också. men nu ska jag snart gå  och sova.

godnatt !  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0