yes nu är jag nog frisk.

hejhej!
idag vaknade jag av klockan som ringde vid halv 9. äntligen kände jag mig bättre förutom att jag hade ont i magen och mådde illa tack vare att jag sov så lite inatt. men det är beroende på att jag fick någon jättekonstig känsla i huvudet , det liksom brände och tryckte i huvudet. läskigt vare. det kändes bättre imorse men jag känner fortfarande av det lite men inte så mycket. käkade frukost och klädde på mig. sedan till bussen för att åka till media markt med linda. när vi kom fram till media markt gick vi in bakvägen som vanligt och lämnade sakerna i skåpet. sen letade vi upp andreas på avdelningen vi brukar och fick LITE att göra .. först fick vi ett häfte med cd skivor vi skulle leta reda på och ställa på en vagn. fast ganska många hade dom redan hittat. vi hittade inte all direkt och efter det fick vi ett nytt häfte, som var typ 10 sidor tjockt med massa skivor. fast denhär gången var det lättare för att dom var märkta med artist / grupp . i förra var det mer diverse.
men vi hittade ju verkligen inte ens hälften även fast vi höll på hela dagen .. vi tog lunch vid 2 och då åt vi. tillbaka till letandet och ja var ju lite folk som frågade oss om grejer också men ja gick väl bra. vid 4 slutade vi och gick mot bussen. följde med linda hem och vi spelade wii. mest nå mario fotbollsspel, faktiskt riktigt kul hehe. käkade också där och gick hem vid halv 10. sjukt kallt ute när jag gick kan jag lova ;o fattar inte , ska det inte bli sommar snart? klart det är väl helt okej på dagarna. men inte på kvällen. ska väl va vaken ett tag till och sen dra mig mot sängen och sova.

godnatt. sleep well cykelställ ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0