you spin my head right round.

hejhej!
imorse vaknde jag vid sisådär halv 12. då satte jag mig en sväng vid datorn. ovanligt. sedan tog jag fram lite att käka och gick ut på balkongen för att äta. riktigt härligt väder ute. sol och varmt, vi gillar't! och ja satt där ett tag och sen fixa mig lite innan supercoolacornelia kom vid halv 2. då skyndade vi oss ner mot citygross för att jag skulle ta hål i öronen på frisören där. gick bra faktiskt. det gick på bara några sekunder och inte gjorde det värst ont heller. men deklart känns ju annorlunda i öronen och gör väl lite småont fortfarande. gick hem och satte oss på balkongen i det varma härliga sommarvädret. prata och sånt. göra toast och sedan satt vi där hela dan. lyssnade på musik i högtalarna till mobilen.  vi gick ner till citygross för att handla lite småsaker. hade faktiskt bara shorts och adidaströja. helt okej ute men när vi skulle gå hem blev det jättekallt eftersom solen försvann. tråkigt. så nu har vi precis käkat oxfile och klyftpotatis. mums! cornelia och jag ska nörda lite och sen ska vi nog se på tv och tjocka. förmodligen blir natten ganska lång och vi läju hitta på massa saker. tyvärr tänker jag inte gå på nå grejs med laget imorn. har inte tid.  sånt här väder får det gärna vara nu och framöver.

hare gött ! / sara

Kommentarer
Postat av: supercoolacornelia

klart som fan jag e cool ;) (y)

2009-04-25 @ 21:13:31
URL: http://corneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0