dåligt less.

i lördags var jag med agnes & linda , hos linda. vi hittade på massor & det var riktigt roligt :)
vi somnade vid halv 5 ngt & klev upp vid lite efter 10 , åt frukost & vi halv 1 kom mamma och hämta mig för de va samling på nordic halv 2 , match mot risne. matchen slutade 1-0 till oss , mål av bella :)
kvartsfinal mot sdff , matchen slutade 1-0 till oss , mål av emelie :)
semifinal mot krockom/dvärsätt slutade 2-0 till dom , samma lag som vi åkte ut mot cupen förra helgen. men bra spelat på cupen tjejer ! 
michaela & jag drog oss mot citygross, köpte energidryck. mot höglunda.
match mot skönsmon , tyvärr. men det var bra spelat tjejer, vi försökte ju i allafall , vi var ungefär 9 pers + målvakt? sprang som en tok & kändes som jag inte gjorde något rätt , men skönsmon hade det lilla extra och det slutade med 5-1 till dom,elina var super i mål!
kände direkt efter det att jag började må dåligt , bli hängig & få ont i huvvet , säkert för att jag tränat på så länge även fast jag inte har varit frisk .. så imorse vaknade jag vid sju , men kände att jag inte orkade gå till skolan. hade fortfarande ont i huvudet och sånt. jag skolkade inte om ngn tror de !  så jag har legat vid tvn hela dan & inte orkat göra så mkt , så blir det väl resten av kvällen också antar jag ..

ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0