det kan inte börja bättre ,vemdaaaleeen :)

ahej!
vaknade imorse vid 9 tiden eftersom det var samling klockan 10 på höglunda, dags för match mot matforsss.
segade på och mamma skjutsade dit mig vid kvarti. träffade amanda , & isabelle som skulle titta på.
vi hittade de andra och drog oss mot omklädningsrummet, byta om och pepp!
ner och värma upp, kändes faktiskt riktigt bra redan då. alva dök upp innan matchstart.
klockan var dags för matchstart 11.00.  spelet var väl lite fram och tillbaka den första perioden och matfors tog ledningen med 1-0. I andra perioden hade jag och alva ett anfall med bra passningsspel som ledde till att jag gjorde mål ;)
sen blev det snabbt 2-1 till matfors. vi kvitterade genom michaela och sedan blev spelet mkt bättre och vi var med i matchen igen , de tog ledningen med 3-2 igen och sedan kvitterade alva till 3-3 och nu var det peppp!
vi hade inget att förlora och körde på och det ledde till att jag kunde spela in slutresultatet , som blev 4-3 till oss. i säkert 20 sekunder gick jag fram och tillbaka i hörnet så att de itne skulle kunna ha chans att göra mål , och jag höll i bollen tills de va 2 sekunder kvar , men då han de inte anfalla så det slutade med seger för oss ;) riktigt riktigt sköönt!
sedan åka mot handelshuset och köpa skidhandskar, blev tumvantar för min del. hem och käka pizza , ohyes onyttigt jagvet. försöka börja plocka fram grejerna som jag skulle ha med mig till fjälleen ^^ vi hämtade min väska och mer saker hos pappa och tillbaka och packa ihop allt och fara ivääg. vi åkte vid 3 tiden och ja mitt tidsfördriv var väl att lyssna på ipoden med koss och smsa (: stannade i ånge och käka mat . framme vid 7 tiden & mest tagit det lugnt sen dess , finns inte så mkt att se på tvn så det blev melodifestivalen , ingen stor favorit men ändå.
imorn blir det skidor at vemdaaaleen såklart ;) usch vad bra . nästan för bra. ska åka bräda och skidor för första gången i år ^^ får väl se hur de går, går nog bra hoppas jag.

ha en kväll gott folk , ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0