i missyou.

saknar dig gums !
jag saknar dig sjukt mkt mathilda! det var i sommars som vi senast träffades , sjukt kul hade vi.
hoppas vi träffas i sommar igen , lr aa det ska vi , eller hur ? :)<3
hursomhelst.. så är denna tjej sjukt underbar på alla vis jag finns alltid för dig sötnos, & aa som ni ser är hon sjukt fin oxå! det känns absolut inte som vi bara känt varandra sen kreta 06 , känns som mkt längre.
jag är väldigt glad för att vi har hållt kontakten , du bor trotsallt typ längstner i sverige & jag 100 mil därifrån.
jag hoppas verkligen att vi kmr vara vänner låångt framöver, för jag vill verkligen inte mista dig.
jag älskar dig mathilda johansson , föralltid bby? <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Johansson

awe, föralltid stavas det ja !

finns för dig varje sekund du vill snakka,

vill verkligen inte tappa kontakten med en

så underbar person som du.

Jag älskar dig Sara ! <3

2009-02-07 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0