i'll be right here with you, you'll be right here with me.

jag är helt totalt galen i den låten , eller okej. brandy är en sjukt bra artist!

gårdagen började med badminton , som jag valt som idrottsval. sen massa lektioner & tillsist fick man gå hem, kändes som dagen tog 100 år.. det var planerat att jag skulle göra svenska, men hann jag göra nått då ? nje för att jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva :s träning med ibf nord på kvällen , helt okej förutom att jag inte orkar ngt längre , jag blir sååå himmla less på det! jag vill kunna orka lika mkt som jag gjorde innan jul :(
stressade med diskussionsfrågor igår innan jag somnade..
svenska, sexualkunskap,so,idrott,spanska,matte - mer orkar jag inte säga.
när jag kom hem fastnade jag såklart här , det är väldigt vanligt för dom som känner mig ;)
satte mig vid tvn till - 2 and a half men & skulle försöka med svenskan men var nog mer inne i tvn men jag hann få en del gjort & nu har jag bara den tredje & lite av den fjärde uppgiften kvar, grymt skönt kan jag lova!
snart ska jag ringa sara & snacka lite nice de ;)

haha linda är bara för rolig :) , som denhär låten - var ligger landet där man böjer bananerna? jag trodde jag skulle döö , låten är faktiskt lite smårolig ;)

Kommentarer
Postat av: linda

hahah, den är ju faen bra (Y)

2009-02-05 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0