kan det inte alltid vara så.

ahej! okej nu ska jag inte börja ursäkta mig för mitt dåliga bloggande, men .. det är ju så att jag har haft massa plugg i so och igår orkade jag bara inte liksom.. nog för att min fredag var ganska händelselös så blev de aldrig ngt av ..
så idag hoppas jag att ngn skulle vilja hitta på ngt så jag slipper göra ingenting som vanligt.
än så länge har inget speciellet hänt , längtar till imorgon , match för ibf nords del. men det finns ett minus , behöva gå upp så tidigt , det är typ samling vid halv 10. jaja vad gör man inte för det man tkr om .
och jag hoppas på att det kmr gå bättre än vanligt , jag blir så less på min kondition, ibland orkar jag hur mkt som helst och ibland är jag bara helt död , usch det är jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0