ni har redan hört mina dåliga ursäkter om mitt bloggandet , det går inte att förneka.

jag har sagt det alldeles för många gånger och jag håller det ändå inte , jag hinner liksom inte med att uppdatera varje dag. fast jag har tiden men jag vetinte vad som gör så att jag helt enkelt glömmer det.
okej.. gårdagen var väl inte värst speciell, inget speciellt att nämna med än att vi tog oss till härnösand för att spela match mot just ibc härnösand, matchen slutade lika och jag spelade förjävligt dåligt. riktigt  pinsamt!
det blev 4-4 men jw var bra och gjorde 3 mål och alva gjorde ett mål , congratz :)
idag började vi med svenska , vi skulle ha diskussion om filmen & boken sandor slash ida, okej jag hade knappt tänkt över vad jag skulle säga så jag babblade på , får väl se hur de gick me de. därefter sexualkunskap. inget speciellt.
so, drygt ! vi ska börja med ett arbete som man antingen gör ensam eller 2 & 2. det är om miljön och jag ska vara med lisa. lunch , idrott på balders,hallelulja! vi hade handboll zZzZzzz. spanska , var i datasalen och drygade & tillsist matten, inte värst ansträngande. följde med my och lisa till sjukhuset igen för att träffa natasha, som idag mådde bättre. vi gick till ngt rum med bla wii och ps samt dator , vi var bara där en snabbis sedan gick vi till hennes rum. haha tjocka choklad och tv , we like! tur att det var bättre med na ! mamma hämta mig vid 5 , sen sitta här ett tag och vid halv 7 gick ja till lisa, vi tränade en sväng på son, sedan körde vi buzzzz. hahaha jag fick bara 100 första gången (y) var lite oseriös ett tag ;) sedan gick det bättre, skulle spela guitar hero men ena gittaren funkade ej så vi kollade son och sen såg vi på ; sveriges sämsta bilförare eller nått sånt hette de . det var askul , vissa var totalt värdelösa x) gick hem vid 9 och åt lasagne och äppelkaka. sen dess har jag suttit här och nu ska jag lägga mig och läsa på so;n.

I  don't thin that I'd come here tonight
 meet someone like you
start feeling the way i do
seems like we know each other
most of our lives
after one conversation
this must be right.     

brandy-full moon.

sleep well cykelställ ;) / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0