okej , det är inte meningen att vara dryg.

som sagt , jag kan vara lite dryg ibland kan jag erkänna. som att tex igår då ja råka skicka typ samam fråga på smsen hela tiden fast det inte var meningen , haha jag är lite småsenil ibland. det händer ganska ofta att jag är dryg på sms, men jag ska försöka göra mitt bästa att sluta med det beteendet för då blir det ju inte roligt att svara heller såklar & det är ju tråkigt.men om jag är det så förstår jag att ni inte svarar, men jag gör det inte med flit.
det bara blir så ibland , im sorry!

dagens började med h-tid sedan slöjd , i like it ! jag avslutade mitt broderi & hann precis börja med att sätta fast en lapp , eftersom mitt broderi ska bli ett lapptäcke. rast. hemkunskap , idag var det dags att göra läxa om hygiwn i köket , okej kanske inte gick sådär jättebra för glömde skriva massa saker :ö vi skulle  göra ngn pastarätt med sås , kan inte rekomenderas ! den var inte god :s  fast det var helt okej grupp, jag var med sebastian & anton gick faktiskt bra.
engelska prov , jippi! eller inte trodde det skulle va skitsvårt & mkt , men det var nästan skrattretande , det var 5 frågor om artighet. hoppas det gick bra, kändes som det iaf men ibland när man känner att det gick bra kan det gått helt åt skogen och tvärtom. fysik, med läxförhör , väldans mkt läxför idag :p men man fick använda boken så det var ju inte så svårt då elle haha. ja nu sitter jag här som vanligt. lyssnar på musik & snart ska jag kanske plugga eller något sådant , massa svenska som måste göras :/.



ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0