riktigt härligt , det blev inget fiasko.

 ahej! 
dagen har spenderats till största delen hemma, förutom skolan då. men det är ju ingen nyhet.
började med so(geografi) 2 timmars hål, svenska,engelska, idrott, matte.
jag orkar inte säga vad som hänt på lektionerna men det är det gamla vanligaaa.
sedan dryga hemma ett tag , vid halv 6 åkte vi till pappa & skulle hämta min tröja till fotbollen, men den fanns icke där så då åkte vi mot nordic. samling, matchstart halv 7. vi mötte matfors 95, okej matchen var väl rätt jämn sisådär & vi vann med 2 mål , jag gjorde båda målen. annars var det väl inte så bra spelat av mig men det kändes helt okej var ju år sedan jag spelade match förutom futsal..
sen dess har jag inte gjort så mkt märkvärdigt, jo fixat fler brandy låtar , hon är grym ! :)

nu ska jag nog hitta på ngt men såklart finns jag ju alltid på telefonen.
imorgon är det  match 13.30 mot ifk umeå i nordic.
at 21.00 är det match mot remsle i nordic.
ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0