sidsjön, även kallat sidlake

som sagt så hade vi friluftsdag idag på sidsjön.. jag åkte dit med natasha isabell linda. det var 17 minusgrader ute ;o
kom fram vid 10 sen leta upp de andra som vi hittade i pulkabacken , men såklart hade ingen lust att sätta på sig hjälm & åka så vi hade snölek ist, men innan det var jag tvungen att byta skor , jag bytte till ett par tyg cheapmondayconverse , md 3 par tjocksockar , apkallt;o sen tog jag av mig ett par & då blev det varmare , skumt ;o  jag my linda amanda natasha lisa isabell körde rugby med en snöklump, haha det var faktiskt ganska kul & man låg mer i snön än man stog upp x) men kul var det man blev ju varm av det , trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag ;o vi fikade massa oxå , varm oboy & kakor (a) jag & linda hämtade korv & festis vid grillen vid värmestugorna , korven var äcklig :s tillbaka till de andra & fika lite , höhö gjorde nog de mesta av tiden. men vad skulle man annars göra , efter tre timmar ute i kylan tyckte maria ( solärare) att vi borde få åka hem så sökte upp handledar lotta & sa att vi ville åka hem. det fick vi oxå . klockan var typ halv två då isabells mamma hämtade oss & vi åkte hem , smart som jag är så glömde jag ju självklart nyckeln så pappa fick komma hem x) hoppa i varmtbaad , skööönt kan ja lova , riktigt frusen var man.
nu så ska jag väl börja fundera ut vad jag ska ha med mig till stugan , ska åka dit imorn & åka skoter :)
sedan blir de väl plugga lite på so;n , synd att jag inte kunde gå på birsta med ngn :/

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0