som jag längtar , en veckaaa.

okej jag måste börja med att erkänna , jag är ingen bra bloggare. ibland orkar jag bara inte med det eller så glömmer jag bort de. men för det mesta så , jag ska försöka skärpa mig , får väl se hur det går.
 
i alla fall , så känns det riktigt skönt! bara 4 dagar kvar med lektioner , sedan lov i en vecka. åka massa skidor och skoter. usch vad härligt! det kan inte bli bättre , och just nu vill jag bara att denna huvudvärk som jag haft i typ 1000 år ska slutaa , för det är riktigt jobbigt kan jag lova. men nog om det , dagen har väl varit helt okej med massa lektioner som vanligt. det gick väldigt fort och det var väl inte värst ansträngade , skönt de. något trött är jag oxå så lika bradee.

gårdagen börjades med match som sagt , klockan halv 11 , yesyes. tyvärr hade vi helt okej spel men det var väl haga som hade lite mer flyt i anfallen . matchen slutade 6-1 till dom , men vi var faktiskt värda att inte förlora med så mkt.
 sedan pratade jag med linda sjödin en stund om allt möjligt :) stackarn som har infektion i knäet :/
hem och duschaa och äta.

senare , närmare bestämt klockan 6 vare dags för fotbollsträning i nacksta. okej det kunde gått bättre men jag har inte tränat på 100 år och märker att det finns en del att träna på.. typ dribbla , passa skjuta .. det mesta vill säga..
aja haha var roligt som vanligt , michaelas skratt går inte att undgå ;) haha massa skoj.


 ikväll är det dags för träning med kära ibf nord & idag kmr alva och ska provträna med oss , kulkul =)
lateeer , plugga och sånt. smsaaa

ciao! / saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0