vad är det för fel.

som sagt så har jag just nu två probleeem,
1: jag har ngn konstig huvudvärk , väldigt skum som jag haft ett tag ...
2: äsch inget viktigt men ändåå , rätt irriterad på en grej. vrf ska de alltid bli jag ?
så lessss.. pallar inte bry mig.

dageen började med att jag började vid 10 , yesyes mitt idrottsval var inställt. skönt de!
tog bussen med michaela från bosvedjan och sedan träffa tjejerna på skolan & dags för kemi/biologi ( sexualkunskap)
såg på ngn film och sen vare slut. nu var det so. skulle lämna in G uppgifterna + bilderna , okej vart väl inte helt nöjd men får väl duga, sedan skulle vi sätta ut stora städer i sverige,norge,finland,danmark & island & massa sjöar åar och sånt. jag jobbade med my och lisa , funkade brare!  lunch , det var fisk.
spanska , hände nästan ingenting tiden bara försvann och till sist var det dags för andra delen på primprovet, nervös var man men det gick rätt bra tror jag , mobbad jag är var kvar sist av alla eftersom jag ville kolla satt ja skrivit rätt..
kila hem och sedan har jag suttit här & försökt med VG/MVG uppgifterna , okej har inte hunnit med så mkt på dom men ska ju först på birsta en sväng med lisa imorn sen plugga så då ska jag göra massor, har ju ingen träning så blir so helaaaa kvällen. men nu ska jag göra ngt annat och fixa inför innebandyträning.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0