veckans bästa skoldag enligt mej.

dagen börjades med seghandledartid som gick åt ingenting, sedan 2 timmars slöjd , yesyes snart är jag klar med lapptäcket som jag ska ge till lilla söta kusin elsa :) rast ett tag sisådär och lunch, italensk soppa och bröd , ingen sådär jättehitt..  sedan hk , en av dagens favoritlektioner. vi skulle laga fisk med panering . sås & potatis.
jobbade med linda & denize , gick väl helt okej. haha förutom att jag tappa potatisen i diskhon med diskmedel (y) sen sköljde jag ju den & alla andra såklart, jag höll på att pajja ett glas , och denize råka pajja en skål , så lite kul var det ;)
menmen.. dags för tråkengelska , prov. jag är ju jätteeesmart 8-| haha inte , blandade ihop chin och cheek , haha är ju fan värd ett diplom. sist men inte minst fysik, dags för labb med lasergrejs , var med lisa,amanda och my och vi hann inte klart med alla , bra jobbat (y). tog bussen till stan för att vi skulle hälsa på natasha på sjukhuset, vi köpte choklad, jag köpte två euroshopper choklad oxå haha. som är hennes favorit och sedan bussen mot sjukhuset. självklart är ju barn avdelningarna och de längst bort , så genom halva sjukhuset typ , sedan satt vi där ett tag och så . det verkade vara bra med henne iaf =) sen så kom mamma och hämtade mig my lisa. så nu har jag suttit här ett tag , blir väl till att byta om innan fotbollsträningen. michaela hämtar mig ich en halvtimme, får väl se om det blir ngn dagens kennet idag ;)


ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0