veckans inköp.

igår , söndag. efter matchen tog jag bussen från bosvedjan med lisa till stan, var där vid halv 2 tiden.
gick på de flesta affärer som finns kändes det som , nuförtiden är det sällan man hittar något. helt otroligt tkr jag som alltid handlade kläder förut handlar nästan aldrig det längre.det känns nästan som man inte har nå kläder att ta på sig även fast man har nästan hela garderoben full så är det med kläder man inte vill ha längre.
men vi hade roligt också kan jag lova ;) många skratt =)
vi for hem vid 4 tiden och då hade jag två påsar och lisa en. det blev två fynd för mig :

- vita tygskor från hm , 98 kr.
- en blå/grå cardigan från ginatricot, 249 kr.

heeelt galen i den tröjan alltså , den är grymt skön ;)
jag hittade också en blå/grå randig , t-shirt/tunika på gina , fast den fanns bara i m så jag måste kolla ngn dag på birsta , det är ett måste :)

i lördags hade jag så tråkigt så jag gick ungefär en timme själv på birsta , då köpte jag ; en blå/vit randig tjocktröja från vero moda , 199 kr. hur skön som helst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0