when you'r life is going too fast, off the train tracks i can slow it down. brandy.

jag är helt tokig i låten, den är bara såå bra :)
eller ja alla brandys låtar är helt okej om ja ska vara ärlig.

dagen började med uppstigning vid tjugo i 11 , då käka ja tacos & gjorde mig klar. tog bussen mot stan för att möta linda sjödin klockan tjugo över :) vi började snacka & sånt sedan fixade vi med busskortet hennes & åkte mot birsta, linda shoppade skor & böcker sedan kollade vi runt lite & åt på donken.
vid halv 3 tog vi bussen hem, det var jäätteroligt att träffa na kan ja lova :D hoppas hennes matfors vinner ikvl mot haga , hoppas verkligen på matfors ! :)
själv är jag ju rikitgt smart , pappa hade ladda på busskortet men jag tänkte inte på att man måste säga till att man laddat det så nu har jag massa minus , lyckad jag är x)
men nu så ska jag iaf snart plugga en massa & sedan ikvl får vi se om det blir träning. annars massa mer plugg , tyvärr. så illa tvungen att plugga engelska eftersom det är prov imorn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0