äntligen fredag

idag är det fredag & det har bara varit skola sen i onsdags & jag kan lova att det är riktigt skönt att man slipper gå imorn , jag är fortfarande trött efter cupen. känner mej riktigt tråkig, har ingenting att göra.

 dagens roligaste : denize helt klart ! :)

dageeen började med so , därefter hål matte lunch engelska idrott gå hem
och på matten var det sjukt roligt . när denize & jag kom in genom dörren såg inte denize att läraren satt i fönstret & hon sa halvhögt typ ; vart är du åsa? ligger du under bordet?
jag ba ; denize vänd dig om .. sedan började vi aaasgarva och det fortsatte nästan hela lektionen för denize sa mer roliga saker vill jag lova ;)

sedan dess har jag gått runt i huset med mina koss & dunkat musik & tråkat mig. suttit här mest hela tiden & inte gjort någonting alls .. kul att inte har ngt att göra på en fredagskväll? - skulle inte tro det va
kan ju hoppas att jag och michaela hittar på ngt sen :), annars kmr jag förmodligen sitta här eller vid tvn eller ngt annat tråkigt & möglaaa . men såklart finns alltid mobilen med så det är bara att vara social :) !

när allt är som roligast går tiden för fort. ta vara på tiden.

ciao !  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0