en dag utan ord.

klart jag var ju inte helt tyst idag men det finns ju inte så mkt att säga om dagen.
det började med so at 8 , med läxförhör & frågesport , gick suuuper :)
sen vare dags för en timmes hål & sen så matte , haha på det.
sen svenska,lunch,idrott..
tog bussen mot stan för att möta julia & felicia på donken , var med dom ett tag & vi gick bara runt runt runt hela tiden. men aa satt väl ner ett tag iaf höhö men de blev inget shoppande mest prat :].  aja var iaf roligt att träffa na ;)<3
sa goodbye till dom sen så drog ja ett tag efter dom åkt hem & satte mig vid datorn , as usual alla dagar.. jag vetinte varför bara en vana helt enkelt. mammas kompis kom på besök så middag sen så fick ja inte åka till bästa elina efter det :(<3  såå sen dess har jag haft ganska tråkigt förutom en promenad med denize till citygross för att köpa ben & jerrys det blev fossilfuel med vaniljglass,chokladfudgebitar,chokladinosaurier. mumma!  hade fun med henne som för det mesta ;)
såg massa bilder från när mammas kompis var i afrika , mitt nöje för 2 timmar x)
har tjockat godis & chips oxå , fyy för mig.
nu ska jag nog hitta på ngt innan det är dax att soova ;)

sleep well cykleställ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0