ett ord , trött

det var knappt så jag orkade gå upp imorse , jag var grymt trött !  vet faktiskt inte vad det har varit med mej den sista tiden har varit så trött varenda morgon & sen på kvällarna går det inte att sova. just nu skulle jag kunna lägga mig & sova i flera timmar känns det som, jag kmr nog vara helt död på träningen tack vare det.
& så ska ja ju försöka med spanskan nu innan träningen oxå , får väl se om de hinns med. eller det gör det ju såklart , tid har jag men ingen stor ork just nu.
jag vet att ja lovar att ja ska lägga upp bilder , men det händer aldrig märker jag.. men snart såå ska det bli en massa.
skoldagen idag var riktigt seg ! kändes som varenda lektion varade alldeles för länge , men när det väl kom till idrotten så var det iaf helt okej , förutom att det var skidor x) men jag & linda hade det roligt då vi åkte , rätt som de va ramlade hon ner i snön. då blev det ett litet skrattanfall sedan fortsätta,  jag höll på ramla hela tiden. kan ju lova att skolans skidor inte är ngra värstingskidor ;)
juste .. på onsdag är det prov i kemi , syror & baser. funny!
sen är det svenska & spanska tills torsdag.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej fin blogg du har, titta gärna in till mig:)

Ha en bra kväll

/Denise

2009-01-26 @ 18:26:20
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0