godnatt.

dagen började med att jag klev upp lite efter 11 , dåå satte jag mig vid tvn & kolla på nå grejs, sedan satt jag där ett tag tills de blev dags att göra lunch , haha jag gjorde potatis & fiskbullar till mig and min bror , okej om jag får erkänna är ju inte fiskbullar min favorit direkt men aa det fick bli så ;b sedan så skulle ju jag & moa på timrå matchen så dom hämta mig här sen vidare mot pappa & hämta biljetterna.
vi klev av vid citygross där vi handla massa godis & dricka (y) nice de . sen vänta vi på hockeybussen som skulle komma lite efter 3.
träffade carro på bussen & snacka lite , det var proppfullt.
när vi om fram vare sisådär en halvtimme kvar till matchstart , funlife!
men jag & moa gjorde det bästa av stunden.
klockan 4 vare dags. timrå - färjestad
efter första perioden stod det 2-0 till timrå. & det bara fortsatte, färjestad hade ingen chans alls !
och matchen slutade 6-0 till timrå , grymt bra gjort med tanke på att färjestad ligger tvåa i tabellen & timrå typ sjua lr nått ;b ajaa.. sen skjutsa vi hem moa & beställde pizza , men för min del blev det kycklingrulle ;>
vid 8 satte jag på filmen från matcherna i paradiscupen , haha gud vad jag ser rolig ut när jag springer :Ö
pinsamt att se sig på film kan jag lova !  men det var roligt att se på..
fröös som tusan så blev ett bad efter det & aa resten av tiden har spenderats här.. ska nog dra mig mot sängen snart antar jag ...  imorn blir det massa pluggg , trååk ;s

sleep well cykelställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0