GOTT NYTT ÅR !

ahej!
vaknade rätt sent idag , haha vid ett tiden väckte mamma mig & undrade om ja skulle med & handla. vi käkade lunch & sedan åkte vi till citygross,handlade lite allt möjligt & vid 2 tiden var vi hemma. fixade lite och vid 4 skjutsade mamma mig till linda, då spelade vi massa wii , sen ut & smälla ltie raketer , kallt var det ,frös som tuusan .. in igen & spela mer wii , vid 8 gick vi till mig. satt vid datorn & åt , sedan såg vi på the darknight på film som tog slut typ vid kvarti tolv så vi fick jättebrottom att skynda oss till vattentornet , men det han redan börja för fullt innan vi var där. himmlen sprakade i alla möjliga färger & det small hela tiden. väl där var det  bara vi & ngn tant där som typ snacka hela tin.. jag & linda hade iaf kul med lite raketer .. kilade hemåt men stannade hos pappas grannar , där vi blev kvar ett tag, dvs två timmar för vi kom  hem för ca 10 min sen. jag & linda fortsatte med smällandet där men det var bara jag som smällade, linda ville inte. aja snälla som vi är tog vi upp allt efter vi smällt det :) sedan började vi bege oss hemåt , lindas familj till henne & vi till oss .
nu ska jag tjocka lite sen soova.

GODNATT & GOTT NYYTT ÅÅR ! :)

ciao !    / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0