hahah roligast på länge !

dagen har varit helt okej för att vi slapp spanskan & matte , men behöver jobba hemma. suck..
svenska, kemi, so, idrott.

sedan tog jag & denize bussen till citygross , sådär lite innan två.
köpte oss varsin dricka & kitkat. satte oss vid ingången till citygross & kollade på allt folk som gick in , vi har ju våran humor som sagt & vi kunde knapp hålla oss för skratt , jag skrattade så jag nästan börja gråta.
mitt i allt kom en snubbe i en såndär elbil med styre , iaf så står det en tant ivägen för dörren & gissa vad han gör då .. jo han typ tutar hur högt som helst , haha jag & denize skrattade som aldrig förr , haha alla som gick förbi oss under den tiden måste trott att det var ngt fel på oss , men ibland har man roligt ;) höhö roligaste denhär veckan lätt !
tack för en rolig stund på citygross denize ;)

tog bussen hem & satte mig här som vanligt , verkligen ovanligt .. inte. men har ju mkt plugg så det ska jag nog ägna mig åt nu så får vi se om ja hinner iväg en sväng på birsta eller så får det bli imorn.


ciao !  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0