inte igen ,när blir det våran tur ?

somnade sent & vaknade kvart över 8 , tyvärr kan man nog säga men det var ju för att vi hade match mot haga i höglunda & samling 9 .. aja sjukt trött när jag vaknade , hämtade upp michaela & linda sen påväg mot höglunda.
de flesta var nog pepp inför matchen & vi började bra & slutade ganska bra med tanke på att vi inte hade ngn målvakt. jag gjorde 2 mål. det var verkligen våran match ! men klart dom hade lite bättre passningsspel sådär , men vi hade minst lika bra & mkt mer skott så jag tkr det var orättvist ! borde blivit avgjort iaf...

period 1:
1-0 haga

period 2:
2-0 haga
2-1 nord
2-2 nord
3-2 nord
3-3 haga

period 3:
4-3 haga
5-3 haga
5-4 nord

aja det var det , riktigt surt & less blev jag.. ikväll är det fotbollsträning i nacksta men kanske ska hitta på ngt med linda innan dess , vi får se :)

ciao :)!   / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0