jag är inte så smart idag kan jag påstå

jajamen så är det. för att just idag kom jag ju på att kemi provet är imorn & inte på torsdag , jag som knappt ens har öppnat boken. har träning idag oxå så det hinns väl med lite grann iaf, sen har jag massa annat som måste göras.
dagen börjades med h-tid , sedan slööjd i två timmar , jag diggar slöjd :) det är faktiskt roligt.
sen rast & ca 2 timmars hk , då vi skulle göra frukost med fil , macka & massa grejs , okej kan ju erkänna att det inte var värst gott ! efter det fysik & engelska , hem fråån skolan , otroligt skönt att komma hem för hela förra veckan & denhär har jag varit trött , så trött att jag ibland knappt hinner tänka före jag säger ngnting x)
som idag då ja pratade om att ja skulle ta med mig hem fysik , fast de va kemi.  koll jag har !
när jag kom hem blev det på med mina favorit lurar , röda koss porta pro <3
göra varm oboy & sätta sig här men nu måste jag nog slita mig & göra lite nytta med plugget ..
 har fotbollsträning vid 7 sen hem igen & plugga , härlig kväll.

har't bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0