just nu finns det inte mycket att göra.

nej så är det , idag är det ingen träning så det ändå jag ska göra idag är nog att plugga på so:n . men skulle gärna dra till birsta en sväng eller nått så man inte möglar bort totalt här..
dagen började med svenska , därefter kemi & sedan hål 11:05- 13:20 oufa vad nice !
denize agnes jag natasha isabell åkte till frasses & käkade , åt stripsmeny (y)
hade lite roligt där med . tillbaka till skolan & försöka med spanskan eftersom de skulle va redovisning och sen vare lite annat grejs som hände,men tack emma det var ingen spanska & heller ingen redovisning så det ska bli på onsdag om en vecka istället!
sen var det bara matte kvar innan vi slutade, aja det är ju som vanligt i vår klass att det är ganska stökigt men samtidigt är det ganska roligt att det inte bara är helt dödtyst varenda lektion.
slutade & tog bussen hem. ganska irriterad är jag faktiskt menmen .. ikvl blir det plugga & tare lugnt , kanske hitta på ngt med ngn eller liknande..
nu ska jag ägna mig åt denhär dumburken ett tag till innan jag hittar på ngt annat.

tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0