lalala

jag har helt enkelt blivit urdålig på att uppdatera bloggen , men det är så mycket som händer i min vardag & ibland hinns det inte med ..har varit mkt i skolan på sistone & har prov imorn om amerikanska / franska revolutionen , man fick välja själv vilket man skulle ha prov på. så det kmr ta upp resten av min fritid denna kväll , suck.
i helgen var jag först med moa & hilda på alnö, på gården där det var massa folk. snacka lite med amanda & såå . vid tolv åkte vi hem till mig & såg film. dagen efter träning på nordic & sen var det innebandymatch i matfors som slutade 5-4 till matfors, igen! dåligt less man blev. cornelia kom vid 6 tiden , då satte vi oss vid datorn, snackade en massa & tog det lungt , såg på tv. käkade ben & jerrys, chips godis, badade . jaa som en vanlig dag med cornelia :)<3
annars har det nog inte varit så mkt mer annorlunda , skolan & träningar som vanligt. igår var det teater med skolan , de som hade kulturval hade som en föreställning & det var faktiskt roligt höhö (:
träning på kvällen , har ont i knät så tog det lugnt :/
dagen började med htid , sen brandinfo. det kom två brandmän som skulle prata med oss om massa olika saker, bla dendär discoteksbranden i göteborg för 10 år sen & massa annat grejs , dom visade värsta hemska bilder , usch :o typ nej vill inte förklara ens . dags för kemi med annmarie , inget speciellet.  jepardy på son , haha filip typ svara fel på allt så vi kom sist x') sen lunch, idrott,spanska,matte.
det var faktiskt kallt ute & jag frös om fötterna. det började bli dimma ute oxå ;o nyss druckit varm oboy & nu ska jag käka lasagne , hann inte med lunchen på skolan , sedan blir det  franska revolutionen heeeela kvällen :p kulliv!

men jag lovar , ska bli bättre på att uppdatera!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0