nyårsdagen , segare än väntat. men snart är det full fart

ahej!
inte så mkt att skriva om dagen , jag vaknade vid 2 och det blev då en liten stund här vid datorn innan jag satte mig tvn. höhö där blev jag fast heela dagen, såg på det okända marathon , från 11-19 men jag såg från 15-19 , aja onödig faktaa.. haha har tjockat massa hela dagen & jaa varierat lite mellan datorn & tvn , har inte gjort så mycket överhuvudtaget. knappast. men snart blir det full rulleee :D imorgon ska jag packa inför resan mot övik med det bästa laget.. IBF NORD & jag ska säga er att det kmr bli suupeeer ! nog om det så kmr jag inte kunna uppdatera så mycket efter imorn utan det blir på tisdag & då får ni självklart veta hur det gick :)
men nu har jag inte så mycket mer att säga om denna tråkiga dag

ciao !    / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0