hahaha men det ordnar sig

jag hinner knappt med att blogga känns det som , dagarna bara liksom rullar på utan att man gör ngt ..
iaf så var det fredag igår , det betyder sista dagen i skolan för veckan tack å lov men med ett so prov som hette duga.
jag fick panik & kom inte ihåg ngnting men jag tror jag kom ihåg de mesta men det får vi väl se ;)
igår var jag på stan efter skolan med bästaelina, köpte bara en tröja på cubus & hårfärg.
elina skulle träna så det bar av med bussen hem & käka kina / åka till elina.
när jag kom dit började vi med att blondera mitt hår , luggen var jätteljus medans de andra vart mörkare så då fixade elina med lite brun hårfärg där & det blev helt okej :) sen snäll som hon är klippte hon min lugg oxå. kanske kmr en bild ;)
klockan var väl siisådär 10-11 ngt då så resten av kvällen spenderades vid datorn med en del skratt.
somnade vid 3 tiden & vaknade vid 10 , klä på oss käka & ner på stan igen.
köpte ingenting idag men är jätteesugen på att köpa en väska på wedins som elina köpte idag :)
den är suuupersnygg :D:D
ikväll blir det nog ganska tidigt eftersom jag blir hämtad vid 09:20 imorn , ska samlas i nacksta för att sedan åka mot fräna fränsta där det ska vara match mot just fränsta.
så vi får väl hoppas på en seger för ibf nord ;)
nu ska jag nog ta det lugnt.

ciao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0