pluggpluggplugg

bestämde mig redan igår för att inte gå på idrottsvalet , vilket var väldigt skönt för jag gick upp vid 9 tiden då jag la mig i soffan & läst på kemin en gång till. fixade inte värst mkt idag eftersom det bara var 2 lektioner i skolan , kemi & so.
på kemin var det dags på provet & det gick väl sådär. det var halvsvårt prov men jag kunde de mesta bara en del ja var osäker på men struntsamma.. på so;n fick vi reda på franska revolutionen provet , som jaa det gick väl hyfsat kan jag erkänna. fick VG- men äsch jag är ändå rätt nöjd för det var ett rätt jobbigt prov.
slutade 12.10 tog bussen hem & stannade inte bussen vid busshållsplatsen så jag & denize fick gå en bit , men det gjorde inte så mkt ;) när jag kom hem blev det tvn & käka lite . nu ska jag nog försöka med alllt plugg!
har spanska & svenska till imorn sen har jag läxförhör påå fredag i so, kulliv!
ikväll är det innebandyträning med ibf giiirlss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0