seg söndag

som sagt hade vi match där vid 10 tiden , det var riktigt nära denhär gången men tyvärr hade vi samma gamla otur som alltid.. efter matchen var det bara att vara hemma & seega , riktigt tråkigt kan jag lova förutom att snacka med mathilda , shit vad längesen alltså , en del att snacka om & känner verkligen hur mkt jag saknar henne. måste verkligen ses i sommar ! klockan började närma sig 5 & jag bytte om & satte på mig mina koss (a) gick runt i huset & sjöng men tur att ingen var hemma för jag sjunger riktigt uuuselt x) åka iväg till träningen & jag kände redan innan att de inte skulle gå bra för var fett trött & det kändes bara som om jag inte orkade eller vad man ska säga jag var inte suger på att träna , men aja gick väl hyfsat så nu har ja precis ätit & ska nog bege mig bort mot den varma skööna duschen :)
sedan blire kanske lite tv eller ngt sådant .

aja som sagt så har jag inte lagt ut så mycket bilder & såå men det är för att min mobilkamera & kamera är trasig men det fixar sig nog ngn gång hoppas jag.... helst innan sommarn.

sleep well cykelställ!  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0