som en dans på rosor , ibland trampar man snett

vetinte vart jag fick rubriken ifrån men nu fick det bli sååå.
det är nog den segaste fredagen på länge , men som sagt så hoppas jag på att michaela & jag hittar på ngt sen :)

dagens saknad : mathilda elina cornelia 


Årets Första Test 2009!

Vad heter du? - sara andersson
Vilken klass går du i? - 8b
Vad heter din bästavän?- elina hedberg
Kan hon/han lita på dig? klart hon kan :)
Har du några syskon?- de har jag
Hur var år 2008 för dig ?- jaru både bra & dåligt
Vilka firade du nyårsafton med?- mamma mats linda
Vem fick nyårspussen?-  ingen de
Betyder han/hon något för dig?-  men äru seg

Har du . .
Åkt flygplan?- aarå
Snusat?- nej :p
Druckit alkohol?- mjaa..
Slagit någon riktigt hårt?-  höh isf bror
Planerat ett mord?- nej skulle aldrig tänka tanken
En mamma?- ja
En pappa?- ja
En bror? -  ja
En syster ?- nej
Någon du kan lita på - får väl hppas på de
Någongång fått gått till rektorn?- nej så busig är jag inte ;)
Vem . .
Kysste du senast ? - hm...
Krama du senast?-  vetinte , ngn konpis :)
Höll du handen med senast?- jaru vet faktiskt inte
Slog du senast?- förmodligen bror
Hatar du ? ingen vad jag vet
Gillar du ? - ingen för tillfället
This or That
Killar eller Tjejer - båda , om det är menat vänskapsgrejs
Vatten eller Juice - båda
Frukt eller Grönsaker -  båda
Tv eller Dator - datoorn
Skola eller Jobba -  om det är ett bra jobb , såå jobba
Pojkvän/Flickvän eller Vänner-   båda två såklart

Hur / Var. .
Gammal är du om 12 år? - 26 , 27 nått sånt
Vart befinner du dig då? -  i sverige ngnstans förmodligen.
Har du barn? - kanske de
Är du alkolist - nej för tusan
Vill du dö? - jaru inget jag planerar nu ..
Går du i skolan ? - staden
Trivs du? -jaråå
Är du lärarnas favoritelev? - mjaa .. vetinte de
Mobilt . .
Vad heter dina kontakter på M? - maija malin mamma mathilda michaela moa moster my
Vem är bäst av alla dom ? - mathilda moa michaela mamma
Känner du minst?-  vetinte
Vet mest om dig?- är väl mamma moa michaela
Hatar du? - ingen såklart
Är det här sista frågan? - hoppas på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0