det är svårt att se de positiva i det hela , men än finns det hopp.

tjenamors.
imorse när klockan ringde orkade jag knappt gå upp , jag var bara liksom helt död . även fast jag sov mkt mer än vad jag brukar . det kändes som en halvtimme var en evighet och jag hann med ganska mkt , men så precis innan ja skulle gå till bussen kom ja på att ja inte hade några busspengar så min snälla mamma fick skjutsa mig till skolan.
klockan 08.05 började dagen och det var först so , 2 timmars hål då jag och isabell gick till shell och massa annat, resten var inge speciellt  , tog bussen hem och sen dess har jag inte gjort så mkt mer än att sitta här och om ett tag ska jag dra mig ut mot alnö & blir kvar där till imorn, vara med moa. miss her. även fast ja träffa na i onsdags x)
vi ska väl hitta på lite allt möjligt, träffa nå folk eller nått sånt. men ja känner mig dåligt less på en sak , jag fattar inte vad jag har gjort för fel liksom.. aja.

ha en bra kväll amigos ! ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0