fyfan vad värdelöst , jag kan ju mkt bättre. vad håller jag på med :o

ahej!
helgen har spenderats på alnö på dagarna , ngn slags smideskurs grejs :p okej var helt okej , men ganska drygt i längden. igår var jag en sväng med elina på birsta , köpte ingenting . sedan var jag med michaela en sväng och gick till citygross , tjock som jag är blev de lite godis. hem och såg keeping mum med mamma och mats. sedan datorn och sova. kurs grejs sen hemma och lata mig och grejer , distriktslagsträning kl 7-9 .
ingen kommentar , fyfan så jävla värdelöst har jag aldrig någonsin spelat , ingenting. absolut ingenting fungerade :/ det som gick så bra förut bara försvann , om jag inte spelar som ja brukar nästa gång vettefan vad jag tar mig till. detta är förjävligt och jag skäms som fan! 
 dåligt less är jag kan jag lova , jag som hade förhoppning om att de skulle gå precis som de brukar , men nää . självklart inte . stendamm i lungorna så ja inte kunde andas och sen vet ja inte va de va som gjorde så att allt gick skit.
men som sagt , nästa gång ska jag visa alla att ja inte är så värdelös som ja va idag , jag kan ju så sjukt mkt bättre!
sleep well cykelställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0