helt okej , lalala nordic.

ahej!
ställde klockan alldeles för tidigt imorse för att vara helg 07.10 för de va samling 08.05 , men åsså vare ju dags för logica cup i nordic.
började väl sådär , spelade 1-1 mot njurunda . okej jag var inte så bra.
ett tags mellanrum och gjorde inte så mkt , jag och amanda köpte powerking och äpple^^ vi mötte sedan alnö , okej den matchen var vi fakiskt värda att vinna och sen fick dom ett tur mål och matchen slutade 1-0 till dom , otur
lunch, spaghetti och köttfärsås , & chilla och driva runt innan match mot selånger. den slutade mkt bättre, 2-1 till oss efter två snabba mål i slutet. mkt bra jobbat tjejer! efter det stog ja över matcherna mot stöde och ifk timrå.då var jag på läktarna med och michaela och victor. sen kom amanda , min räddning ;) satt där i hundra år utan att göra någonting typ.

hkbk-stöde 0-1
hkbk-ifk timrå 1-0

sista matchen mötte vi sdff , vi var mkt pepp för att ta dom igen och båda lagen spelade faktiskt ganska dåligt den matchen . säkert trötta efter att varit en hel dag på nordic . den slutade 0-0 och ja det var nog mest rättvist.
om ja ska säga de själv så tkr jag att min insats idag var okej. kunde vart mkt bättre. måste träna på en del grejer !

ciao alla fotbollsfaans / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0