jag är glad , logica cup :)

ahej!
grymt skönt att de är fredag , less på skolan. trött och de mesta.
dagen gick enormt fort alltså. först började det med so där vi lalala på och sen vare dags för en timmes hål då ja spelade kort med tjejerna & sedan matte , då fick vi våra primprov. hahah usch vilken miss jag gjorde där alltså,pinsamt!
sedan vare rast och lunch , engelska med provresultat ; 18/20 , ohyes!
idrott,världenstråkigaste och sedan väntade jag på michaela i en timme innan vi drog till cityy för att kolla lite , jag köpte en par supersnygga blå/grå tygskor från dinsko för 249 kr :) vi kikade lte mer och grejer sen mötte vi pappa vid blå kiosken och köpte kinamat , mums ! hem och käka , sen datorn .  jag fattar inte , jag blev grymt glad över en grej :)

ja imorn äre ju dags för logica cup i nordic, be there!
 sleep well cykelställ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0