underbart, stanna peoples.

ahej!
förlåt för mitt ännu en gång dåliga uppdate, men det är för att på sportlovet hade jag ingen dator halva veckan , dvs veckan i vår stuga två mil utanför åre i häggsjön.
den delen av veckan var super den med , med massa skoteråkning. sjukt kul alltså, älskar't.
det är så härligt att sitta där och susa förbi allting och känna sig frifrifri.
ohyes det var bra! våra tyska grannar har en sötsötsöt bebis som heter freja, helt underbar! , bilder därifrån och vemdalen kmr :)

denna vecka har varit ganska seg, med lite plugg och sånt. har varit allmänt seg och jag har liksom bara glömt att blogga , men nu så är jag back in buissnes, får väl se hur länge de håller ;)
iaf så har vi fått reda på lite prov och sånt oxå:
svenska uppgifter; vg+
so läxförhör ; 38/38
soupppgifter;vg-
 okej , kanske inte världens bästa men jag är grymt glad , spec att jag fick vg+ på svenskan :) det kunde jag aldrig tro om mig själv,troja hoppa runt och tjoa så halva mitt arbetslag hörde de. men så glad va ja.

i måndags vare fotbollsträning på nordic, underbart. det funkade hyfsat.
i tisdags vare bara slappslappslapp. hur skönt som helst.
igår vare dm träning med innebandyn, yes. okej gick väl hyfsat de med om ja ska vara ärlig.
idag var jag på stan en sväng med elina & sedan bara hemma. hade yoga med fotbollen men jag och michaela struntade i det, busigt.
 & istället blev det att jag bakade sockerkaka , som nu står i ugnen och är alldeles strax färdig, mumma!
har precis druckit te oxå ,himlagott. underbart gott!
sedan blir det lägga sig och läsa massa so antar jag och smsa såklart, mobilen finns med jämt haha och det har nog ingen som känner mig missat , jag är fan beroende x)

aja.. hoppas ni fortsätter läsa ;)
sleep well cykelställ ! / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0