världens sämsta på att uppdatera , jotack jagvet.

ahej!
det har varit sjukt massa plugg denna vecka ;o
seriöst har nog spenderat största delen av tiden åt so , jag och lisa hade muntlig redovisning om fiskenäring - och de pinsamaste var nog att våran tog längst tid av allt , säkert tjugo minuter och lite här och var blev man nervös och sa fel och sånt , men kan ju hoppas att de var bra iaf.
sedan har vi oxå haft fysikprov- optik. inte mitt starkaste ämne men de kändes som att de gick helt okej. får väl hoppas på det. igår var det so prov - om det miljövänliga landet . man skulle alltså skriva hur landet x kunde bli miljövänligare och lite sånt , om ja ska vara helt ärlig skrev jag bara saker på vissa punkter, men kan ju hoppas att det gick bra.
ovanligt nog gick veckan fort , och det kändes riktigt härligt med helg.
 
det är väl för att jag skulle vara med moa & hilda igår och för att det är dm imorn. var på alnö med moa och hilda , gjorde allt möjligt. var på gården en stund , riktigt dött och gjorde ingenting. sedan hem och tjocka godis och se lite på - rapport till himmlen , och så var ju ingen social förutom dom.. hilda somna sen och ja & moa kolla skolkatalogen och somna later.
vi vaknade runt 10 . kallt som fan vare och jag kände mig snuvigare och konstigare i halsen än dagen före , tack vare att vi hade sovit med öppet fönster , smart ;) men aja vart bättre.
såg massa på tv och snacka och höll på med mobilerna, amerikanska pannkakor till frukost , ohhyes!
fortsatte som förut och hela dagen segade vi och gjorde ingenting , det är faktiskt riktigt skönt ibland att bara ligga i sängen och se på tv , inte behöva tänka på nått annat.
mamma kom vid fyra och vi åkte och kolla bord på mio , sen hem och ja ..

vad har jag gjort sen dess? svårt att gissa , suttit här såklart och snart kommer michaela och elina , då ska vi till citygross och handla massa food och sånt till imorn då vi ska till övik .

nu kommer det lite bilder på allt möjligt.
ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0