världens största skämt.

ahej!
dm igår i övik , det är nästan så att man skäms , jag fattade det inte då. fortfarande gör jag nog inte det.
att vi sundsvall ibf kom sist av alla , helt patetiskt egentligen ;o vi trodde seriöst att de skulle gå jättebra men sen bara helt plötsligt , upp som en sol ner som en pannkaka spelade vi om 5/6 platsen , helt oftattbart.
det blev väl då lite depp och så men ja vi hade iaf roligt :) spelade på skyttis , helt klart bäst!
på hemvägen blev de mat på matkompaniet , kycklingrulle som var gigantisk . köpte nå godis på coop med några i laget sedan åkte vi hemåt igen, besvikna var nog den största delen. jag åkte med moss och elina , vi hade inget för oss så gjorde en lek , att man skulle säga så många affärer man kunde i sundsvall & den som inte kunde åkte ut , men det pågick ända tills dom släppte av mig hemma .  haha.
sen tare lugnt och sitta lite vid datorn , inse vad som egentligen hänt.

somnade rätt tidigt , vaknade imorse vid samma tid som vanligt och ja de blev de vanliga , orkade inte fixa håret så blev en knut , as usual typ. skoldagen började väl helt okej , men hyfsat segt.
son var dagens höjdpunkt ; jag & lisa fick mvg på vår muntliga redovisning om fiskenäring , helt otroligt! vart sjukt glad.
sedan bara försvann dagen kändes det som och jag tog bussen hem med tjejerna. gick av bussen med agnes , snackade ett tag sen så var jag hemma. satte mig vid tvn och åt mannafrutti , gissa vad som hände ? joo självklart spillde jag dendär sylten , med bla blåbär på mina vit/blå randiga tröja , favorit från gina. sjukt lessb blev jag då ! hoppas de går bort annars måste jag köpa en ny. satt mig vid datorn och inte gjort så mkt mer , snart blir det innebandyträning i ljusta.

ciao !

Kommentarer
Postat av: moasedin

du är sjukt bra på att skriva :)

snacka om less efetr gårdagen, men ska bli kul med träning ikväll, pepp som faan. ses så :D<3

2009-03-23 @ 19:00:44
URL: http://mossimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0