du ser den andra halvan av solen som går ner i väst.

hejhej!
just nu sitter jag och lyssnar på lars winnerbäck, har faktiskt inte tyckt att vanlig svensk musik är så bra, men så nu blev det bara så och jag kan ju inte säga att hans låtar är dåliga direkt. han är faktiskt rätt bra!

imorse var jag inte alls pigg på att gå till skolan , nej tvärtom. var supertrött när jag vakna eftersom ja inte alls är van att gå upp typ 7, har ju gått upp tidigast 9 i 3 veckor. eftersom vi haft prao & lov.
men fick gå ändå. gick till skolan med jennifer. massa tråkiga lektioner idag , men son överaskade mig. fick faktiskt VG- på samhälle ( diktatur & demokrati och sånt ) som jag inte alls är intresserad av och det fastnar verkligen inte i mitt huvud när jag läser så imponerad blev jag. fick spanska prov också 18/18 läsförståelse, ohyeah!
haha sen råka vi va på fel ställe hela idrotten så ja. men de va roligare än teori iaf måste jag säga, vi spela fotboll med en boll i gympasalen och greja. ja sen blev de ju som de blev när vi skulle hem. men seriöst hur orkar hon tjafsa. jaja.
hem och sätta mig vid datorn , sen käka och kolla glosorna till provet imorn i all hast innan fotbollsträningen.
mycket seg måste jag säga, hände inte värst mkt mer än att typ passa springa match men typ största delen gick till att snacka. hem och datorn, väldigt ovanligt för att vara mig dårå. duschat precis och strax blir det mer engelska, hyggligt att ha prov dagen efter man vart borta så länge :p självklart, nej usch för engelska, blä.

 usch vad jag saknar new york! för mkt. underbart ställe måste jag säga. ta mig tillbaka ! saknar dej kusin, hoppas du har det bra där borta.

sleep well ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0