kan det inte bli sommar på riktigt snart?

hejhej!
ja min dåliga uppdatering under helgen har vart pga att det datorn har varit så seg eftersom jag haft bärbar med trådlöst internet, har inte heller haft någon täckning på telefonen. bu för det.
iallafall så har det väl inte hänt så värst mycket, varit ute och gått och så med mormor och sånt, fikat en hel del har vi också hunnit med, bakade kladdkaka med smält marabou på , yummie. det har faktiskt varit riktigt varmt, underbart! men ändå så gillar jag mest att vara där på sommarn när det går att bada och är grönt ute, mycket härligare.
vi åkte hem vid ett ungefär, lyssna på musik i bilen såklart och sen kom jag hem vid halv 3.  tog en fotboll och gick till baksidan, försökte komma på någon ny fint, men ja än så länge har jag väl inte gjort det.  men ska försöka.
satte mig datorn och sedan gick jag för att träffa michaela, vi var ute en stund och skratta och hade oss, typiskt oss.
iaf vi har alltid roligt. gick in till mamma och satte oss vid datorn. kom väl hem ungefär för en timme sen, nu ska jag kolla mopeder och bilddagboken och får väl se vad som händer sen.

imorn är det skola , fy för de.  men ska vara tacksam för vi har inte varit i skolan på 3 veckor pga praon så ja det funkar väl. men inget jag längtar till , nej usch hatar tidiga mornar, jag är en kvällsmänniska.
  

hare gött ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0