men snälla sluta att hålla på, det är bara onödigt.

hejhej!
nu har det blivit dåligt uppdaterat och det är därför att jag inte har haft tid så värst mycket nu på kvällarna, spelade match i förrgår som slutade 2-0 till oss mot matfors. och igår var ja tvungen att försöka att få till prao uppgifterna som ska vara inlämnade imorn. kan ju säga att de inte gick super, är inte klar än så får försöka nu. går ju som de går men måste bli klar snart så ja kan skicka den till min lärare. idag så har det inte varit så värst mycket, klev upp runt sju och fixade allt sånt, ovanligt fort idag faktiskt. sedan mötte jag jennifer och gick med henne till skolan. tråkiga lektioner och fick tillbaka svenska läxförhör: G och ja haha vad ska man säga helt okej eftersom ja glömde bort allt när ja skrev de. fick VG på dramatiseringen iaf,ohyes! sen är jag grymt irriterad på en person, jag fattar inte seriöst hur orkar du hålla på som du gör? ge upp, jag bryr mig inte endåså och om du tycker att jag håller på kan du lika gärna sluta med det själv, seriöst.
på idrotten var vi lata och tog den korta banan på orienteringen sen blev de en sväng förbi preem påvägen tillbaka.
sista lektionen var matte och då fick vi tillbaka våra G prov, hade 20/20.
åka till banken för att fixa id kort och nå internetgrejs när jag kom hem, haha pappa tog världens fulaste bild ;o seriöst ofta skolkortet från förra året. fatta hur glad ja blev när dom sa att man inte fick ha dom.
så ska knäppa kort hos en fotograf ist tydligen, aja.. gick en sväng på gina och kolla sen, men hittade inte de ja skulle ha. får åka till birsta ist. och sen när pappa var klar köpte jag mjukglass med polkaströssel i luckan där mellan guldfynd och väskan , seriöst måste va stans bästa mjukglass!  hem och sen ut med michaela en liten sväng men de regnade så gick hem, nu sitter jag här som vanligt. seriöst jag är beroende, läskig tanke. sitter ju här typ jämt och gör ingenting, letar mopeder men hittar ingen jag vill ha. jobbigt. sen är inte praouppgiften som ska vara inlämnad imorn klar heller, hur ska detta gå. måste ta en titt på den nu och skriva klart!

 bilden har jag tagit i stugan i fjällen.
hare gött ! / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0