som en virvlande storm och en dansande vår.

hejhej!
imorse vaknade jag rätt utvilad vid halv 8. då var det bara att gå upp och klä på sig och sånt innan pappa skjutsade mig till badet eftersom vi skulle ha bad första timmen idag och började halv 9. det var livräddning med boj, tråkigt vare.
tog god tid på oss att duscha och göra oss klara, jag vart tokförvånad över att mitt hår blev så platt när jag blåste det ;o helt sjukt. men det var ju bara bra. glömde mina shorts på badet dock, ett minus för det.
vi gick på subway och några av tjejerna käkade men jag hade verkligen ingen lust att äta något, då skulle jag må illa. så jag och amanda gick på ica och köpte cola & en mentos. bussen mot skolan sedan och ha svenska, hade vikarie och allmänt seg lektion orkade inte göra så mycket. fick sluta klockan 13.10 eftersom vi inte behövde ha någon matte, tacka aina! hem och inte göra någonting, sitta vid datorn och lyssna på musik, har faktiskt börja lyssna på winnerbäck, riktigt bra och hans låtar är så bra! vid halv 5 vare dags att gå och möta michaela och gå mot nordic för träning, ingen jobbig träning vare tycker jag. snarare ganska rolig. hem och käka och duscha sen gå ut en sväng med michaela.
och när jag kom hem hamnade jag här , förvånade?

det finns så grymt mycket vitsippor ute nu.

sov sött !  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0